China FD Feed bar 68106 fabbrica è fornitori |Uriginale

FD Feed bar 68106

Breve descrizione:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Macchina di cucitura YAMATO Originale FD Feed bar,per via di e caratteristiche di l'aspettu di a macchina YAMATO FD, a barra di Feed di a macchina di cucitura originale YAMATO FD hè più longa di l'altri macchine di cucitura, chì face chì hà un altu gradu di difficultà à pruduce.

I difficultà principali sò i seguenti quattru punti:

Prima di tuttu, A flatness di ogni barra Feed deve esse cuntrullata in 0.003.Per una barra d'alimentazione cusì longa è fina, a deformazione di quenching hè grande.

U sicondu puntu, a lisura di u slider mediu di a barra Feed. Perchè a superficia di cuntattu di l'accessori di a fase di slider ùn sò micca fissati è un processu di una volta, a flatness di u fondu di u slider groove è a flatness of the cover plate sò necessarii per esse più altu, è u parallelismu di u groove slider deve ancu esse assicuratu.

U terzu puntu, A precisione di a scanalatura di a barra di scorrimentu di a barra di Feed frontale hè uguale à quella di u foru di a barra di scorrimentu di a barra di Feed back, per assicurà u muvimentu lisu di i dui Feed bar. aduprate un attellu di trasfurmazioni speciale, è ancu parechji anni di sperienza di produzzione.

U quartu puntu, avemu aduprà u forgiatura in biancu, pò assai bè guarantisci u funziunamentu di a barra Feed, ma assai aumentatu a difficultà di trasfurmazioni è u costu di pruduzzione. A barra Feed hè una di e parti più core di tutta a macchina, perchè pudemu. assicurà a stabilità di u cane Feed quandu u travagliu machine à cuciri, oltri ca comu s'ellu a machina leaks oliu è u rumore di u machine.It hè un indice impurtante di u bonu funziunamentu o cattivu funziunamentu di tuttu lu machine.After cuciri anni di ricerca è u sviluppu è a verificazione di a pruduzzioni di massa, a precisione di a nostra barra di Feed pò risponde cumplettamente à i bisogni di e macchine di cucitura di u mondu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi